PKL Kuznice 13, Zakopane
Przyjazd 22 gru 2024
Wyjazd 23 gru 2024
Tło bannera

Regulamin korzystania z obiektu Regulamin korzystania z obiektu

  1. Apartamenty Kuźnice 13
  2. RODO
  3. Regulamin korzystania z obiektu
Tło bannera

Regulamin korzystania z obiektu Regulamin korzystania z obiektu

  1. Apartamenty Kuźnice 13
  2. RODO
  3. Regulamin korzystania z obiektu
Tło bannera

Regulamin korzystania z obiektu Regulamin korzystania z obiektu

  1. Apartamenty Kuźnice 13
  2. RODO
  3. Regulamin korzystania z obiektu

 

REGULAMIN OBIEKTU APARTAMENTY KUŹNICE 13

Kuźnice 13, 34-500 Zakopane

______________________________
 

Telefony kontaktowe
Administrator obiektu: +48 607376234
Recepcja Centrum Rezerwacji Hoteli PKL: +48( 18) 20 23 710
W obiekcie obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów i e-papierosów.

§1 PRZEDMIOT REGULAMINU

 

1. Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Obiektu i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez podpisanie książki meldunkowej, jak również poprzez dokonanie rezerwacji i zapłatę całej należności za pobyt w Obiekcie przed przyjazdem. Dokonując ww. czynności, Gość potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu.

2. Regulamin obowiązuje wszystkich Gości przebywających na terenie Apartamentów „Kuźnice 13”.

§2 DOBA HOTELOWA

1.  Apartamenty wynajmowane są na doby.

2. Doba hotelowa trwa od godziny 16:00 w dniu przyjazdu do godziny 11:00 w dniu wyjazdu.

3. Otwarcie apartamentu następuje za pomocą unikalnego kodu, który jest wygenerowany przez Recepcję Centrum Rezerwacji Hoteli PKL, po otrzymaniu od Klienta wpłaty za cały pobyt. Kod obowiązuje w wybranym terminie w godzinach trwania doby hotelowej.

4. Śniadania są serwowane w Yurta Bar (odrębny budynek) w godzinach od 8.00 do 10.00 wg obowiązujących zestawów w karcie menu. Śniadania są dodatkowo płatne.

5. Prośbę o przedłużenie doby hotelowej Gość powinien zgłosić w recepcji jak najszybciej. Obiekt może nie uwzględnić życzenia przedłużenia pobytu w przypadku wykorzystania wszystkich miejsc noclegowych (apartamentów) lub w przypadku Gości nie przestrzegających obowiązującego regulaminu.

 

 

 

 

§3 REZERWACJA I MELDUNEK

 

1. Podstawą do zameldowania Gościa jest wypełnienie książki meldunkowej.

2. Zameldowanie odbywa się od godziny 16.00.

3. Osoby niezameldowane w obiekcie mogą gościnnie przebywać w pokoju hotelowym od godziny 6:00 do godziny 22:00.

4. Obiekt może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin, w szczególności poprzez wyrządzenie szkody na mieniu lub mieniu Gości, szkody na osobie Gościa, pracowników obiektu lub innych osobach przebywających w Obiekcie.

5. Obiekt zastrzega sobie prawo do pobrania przy zameldowaniu preautoryzacji karty kredytowej w kwocie 500 zł. Preautoryzacja będzie dokonana przez Centrum Rezerwacji Hoteli PKL. Podstawa preautoryzacji jest poprawnie wypełniony i podpisany przez Gościa Mail Order z danymi karty kredytowej / płatniczej

6. W przypadku nie dotarcia Gościa w zaplanowanym terminie do Obiektu, Obiekt zastrzega sobie możliwość obciążenia Gościa kwotą za cały pobyt zgodnie z warunkami rezerwacji, które dotyczyły danego pobytu.

7. W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu w trakcie trwania doby hotelowej, Obiekt nie zwraca opłaty za daną dobę hotelową.

 

§4 USŁUGI

 

1. Obiekt świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem.

2. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług Gość jest proszony o niezwłoczne ich zgłaszanie do administratora, co umożliwi pracownikom poprawę standardu świadczonych usług.

3. Drzwi do narciarni posiadają zamek elektromagnetyczny, który jest otwierany za pomocą unikalnego kodu przydzielonego do otwarcia apartamentu.

3. Cena wynajmu uwzględnia wszystkie podatki i opłaty dodatkowe tzn. opłatę miejscową i opłaty za media tj. gaz, prąd, woda, Internet oraz sprzątanie po zakończonym pobycie.

4. W wyposażeniu apartamentu znajduje się pościel oraz ręczniki w ilości jeden komplet na osobę. Komplet zawiera: prześcieradło, poduszkę, kołdrę, duży ręcznik, mały ręcznik, ręcznik podłogowy.

5. Dla każdego apartamentu jest dostępne jedno miejsce parkingowe przy budynku.

6. Obiekt ma obowiązek zapewnić Gościom: warunki do pełnego i nieskrępowanego wypoczynku, bezpieczeństwo pobytu, w tym bezpieczeństwo zachowania w tajemnicy informacji o Gościu, profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych w Obiekcie

7.  Bieżące sprzątanie pokoju w trakcie pobytu Gościa i po wcześniejszym uzgodnieniu z obsługą obiektu, obowiązuje przy pobytach powyżej 5 noclegów.

 

§5 ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCI

 

1. Gość odpowiedzialny jest za kod wejściowy do apartamentu.

2. Dzieci poniżej 12. roku życia powinny znajdować się na terenie apartamentu pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody powstałe w wyniku działania dzieci.

3. Gość apartamentów ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia i urządzeń technicznych Obiekt, powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób.

4. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia jak również zabronione jest palenie tytoniu i używanie ognia otwartego. W przypadku bezzasadnego wywołania alarmu przeciwpożarowego, Gość zostanie obciążony kosztami interwencji straży pożarnej oraz policji.

5. W przypadku naruszenia postanowień Regulaminu, Obiekt może odmówić świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba taka jest zobowiązana do niezwłocznego zastosowania się do żądań Obiektu, uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia, do zapłaty za ewentualne zniszczenia oraz do opuszczenia Obiektu.

 

§6 ODPOWIEDZIALNOŚĆ OBIEKTU

 

1. Obiekt ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami kodeksu cywilnego.

2. Gość powinien zawiadomić administratora / Recepcji Centrum Rezerwacji Hoteli PKL o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.

 

 

§7 ZWROT RZECZY POZOSTAWIONYCH

 

1. Przedmioty osobistego użytku, pozostawione w apartamencie przez wyjeżdżającego Gościa, będą odesłane na wskazany przez Gościa adres na jego koszt.

 

 

§8 CISZA NOCNA

 

W Obiekcie obowiązuje cisza nocna od godziny 22:00 do godziny 6:00 rano.

 

 

§9 REKLAMACJE

 

1. Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług.

2. Wszelkie reklamacje przyjmuje Recepcja Centrum Rezerwacji Hoteli PKL pod adresem kuznice@hotelepkl.pl .

3. Reklamacja powinna być złożona niezwłocznie po zauważeniu uchybień w standardzie świadczonych usług.
 

§10 POSTANOWIENIA DODATKOWE

 

1. Obiekt nie akceptuje obecności zwierząt.

2. W Obiekcie i jego bezpośrednim otoczeniu obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu oraz e-papierosów pozna wyznaczonymi miejscami, przeznaczonymi do tego celu. Kara za nieprzestrzeganie zakazu wynosi 1000 zł.

3. W apartamentach nie można przechowywać ładunków niebezpiecznych – broni i amunicji, materiałów łatwopalnych, wybuchowych i iluminacyjnych.

4. Zabrania się nadmiernego hałasowania na terenie Obiekt, powodowania nieprzyjemnych zapachów, ani innych rzeczy, które przeszkadzają, szkodzą czy irytują pozostałych Gości Obiektu.

5. Gościom nie wolno dokonywać jakichkolwiek zmian w pokojach hotelowych i ich wyposażeniu, poza nieznacznym przestawianiem mebli i wyposażenia, nie naruszającym ich funkcjonalność i bezpieczeństwo korzystania.

6. Zakaz chodzenia w butach narciarskich i wnoszenia sprzętu narciarskiego, rowerów do apartamentów.

7. Cena pobytu płacona przez Gościa Obiektu zawiera również wybrany deser lub kawę w Yurta Bar, pod warunkiem wypełnienia ankiety elektronicznej dotyczącej pobytu w Obiekcie lub / i wystawienia opinii w serwisie www.google.pl na temat pobytu w Obiekcie, zgodnie z umieszczoną w pokoju instrukcją.

 

Życzymy udanego wypoczynku.

Apartamenty

Szereg udogodnień oraz lokalizacja Apartamentów „Kuźnice 13” tworzą idealne warunki do wypoczynku dla osób szukających pokoi w górach czy pokoi blisko szlaków.
Zobacz wszystkie
Zobacz na mapie

Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Serwis wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania oraz możliwość zmian ustawień plików cookies znajdują się w Polityce prywatności.
Klikając AKCEPTUJĘ WSZYSTKIE, wyrażasz zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookies i na przetwarzanie przez PKL HORECA Sp. z o.o., Bachledy 7D, 34-500, Zakopane Twoich danych osobowych zbieranych w Internecie, takich jak adresy IP i identyfikatory plików cookie, w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności). Zmiany ustawień plików cookies możesz dokonać w ustawieniach.

Zarządzaj ustawieniami dotyczącymi prywatności
Niezbędne pliki cookies

Pliki cookies niezbędne do działania usług dostępnych na stronie internetowej, umożliwiające przeglądanie ofert lub dokonywanie rezerwacji, wspierające mechanizmy bezpieczeństwa, m.in.: uwierzytelnianie użytkowników i wykrywanie nadużyć. Te pliki są wymagane do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Nie wymagają Twojej zgody.

Analityczne pliki cookies

Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Wyrażając zgodę na te pliki cookies, zgadzasz się na przetwarzanie danych dotyczących Twojej aktywności na stronie w celach analitycznych.

Marketingowe pliki cookies

Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące aktywności użytkownika, produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Zgoda na te pliki cookies oznacza, że Twoje dane mogą być używane do personalizacji reklam oraz analizy skuteczności naszych kampanii reklamowych.

Twoje preferencje nie zostały jeszcze zapisane